m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 24 mai 2012

review subiectiv de vinuri: 1 Savignon Blanc de la Carlevana

mică introducere ca înainte de toate postările pentru că voi face trimitere aici la "de ce postez aceste impresi"
1. postările astea despre vin îs şi vor fi subiective, bazate pe impresii
2. eu nu-s expert în ale vinurilor, şi idee nu am de ce oamenii îl învârtesc în pahar
3. consum vinuri care mi-au fost recomandate sau care cred că-s bune, preţul şi marca contează, dar nu în primul rând
4. consum vinuri aşa cum o fac cam 99% din populaţia globului, care idee nu are despre toată procedura de degustare
5. sunt consumator de talie medie, deci opinia mea se răsfrânge asupra produselor cele mai utilizate
6. dacă tot îmi propun să văd mai multe feluri, de ce să nu scriu?

ieri seara


în general am încercat Carlevana la recomandarea lui Sam şi pentru că îmi plăcuse Pinot Gris de la ei
până vreo 5 ani în urmă tot vinul alb pentru mine era Chardonay, apoi am descoperit şi Savignon-ul, care pentru mine era un pic mai agresiv cu papilele gustative dar în acelaşi timp moale ca efect

acest Savignon m-a dezamăgit
1. prea multe gusturi străine
2. mai mult se simţea alcoolul în el decât coacăza neagră
3. nota 2/5
nu cred că-l mai iau

2 comentarii:

  1. Uai, shi Mercedes o facut E class in 2011, care mai ghine sa-l azvyrli :) Pinot Gris rulezz

    RăspundețiȘtergere
  2. yi spam am uitat să pun link la tine iomaio
    P.S. dacă mai aveţ cu Lena apu serios aş lua de la voi vo 3 sticle

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu