m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 27 mai 2012

Eco Fashion Show must go on

eu am fost aici:
nu-s nici mare fashionist, nici cu atât mai mult, blogger expert în fashion, de asta nu voi vorbi despre partea estetică-pentru asta slavă Doamne au fost(după câte am înțeles)cele mai luminoase bloggerițe fashioniste din .md

eu mai degrabă despre project managementul evenimentului aș zice:

1. s-a întârziat. asta e rău. dar dacă luăm în considerație că s-a întârziat petnru că așteptam starurile invitate e ok
2. muzica a fost aleasă perfect
3. am avut superstari prezentatori:

Gurdila, eu primul te-am făcut superstar să nu uiț asta!
4. a fost și Nicoleta care a cântat, frumos, de unde într-o fată așa firavă așa voce?
5. dacă nu greșesc a fost un prim eveniment de așa gen, cu mesaj social care a adunat atâta lume din a mondenului la un loc. inovație? poftim:


P.S. curând vine raportul, cifre, cine cât făcut pe 12 mai anul acesta later edit:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu