m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 13 mai 2012

Oscar speech - siroposogrețos

"Hai, Moldova!" pentru mine a fost un fel de sărbătoare continuă
și partea mai grea a sărbătorii s-a încheiat pe 12 mai.
premiul mare luat - satisfacția mea internă. fără însă anumiți oameni m-aș descurca mai greu. adica nu m-aș descurca

urmează o bucat siropoasă de text
de asta toți care au diabet, grețuri de la dulcegării sau sunt deprinși cu sarcasm în loc de cuvinte sincere vă rog ignorați textul de mai jos, nu vreau să mă împlu de comentarii grețoase pentru că vă face rău textul



deci mulțumescuri
în primul rând Danei și Nadiei care au început să mă curteze prin august și să mă cheme în proiect, insistența voastră a fost decisivă în luarea deciziei, și lui Ion mulțumesc pentru că a fost omul din spatele... Valeriu, ție mulțumesc pentru filosofii și săniuțe. Maxic, merci în primul rând că ai adus oameni pe 12. întreaga echipă de traineri mulțumesc pentru că în primul rând toți care ați fost la pregătirile de CR ați fost ulterior și coordonatori pe regiuni, iar Nastia ai ajuns coordonatorul coordonatorilor, Iulian mulțumesc aparte ție pentru faptul că am ajuns în .ro, banerele pe siteuri și grafica în info, tu știi. Mișa mulțumesc pentru traduceri

eu amu mă gândesc la oamenii din echipă și mă tem să scap măcar unu...
Alex - că deși te-ai dus ai rămas
Cristina - huguri! împreună cu Nastia și cu Lena(care tot traineriță și șefă pe râșcani și încă bronzată)
Mihai - că făceai treabă, mai mult. mult mai mult decât m-am așteptat
Shurik - for being special and smart
Maria - pentr flashmobul cela de la mall în primul rând, și pentru viziuni diferite
Loredana - pentru fetițe :D
Lena - pentru corectitunde
Victoria - pentru efortul cu doamnele și claritate
Lee(cum te cheamă băi?) - pentru că ești mujîk, deaista care înțelege și face ce-i mai greu
Dorina - pentru că știai să faci lucruri fără să zici ceva
Nicu - pentru că ai venit și ai luat o piatră mare pe tine, nu oricine poate asta
Victor -  pentru feng shui

Cristinei un mare aparte mulțumesc pentru faptul că m-a înțeles și pentru că a fost a 2-a persoană care a venit în ajutor pe 12 când îmi era greu, primul a fost Alex Chihai și lui alt mulțumesc pentru asta

bloggerilor. aparte mare
sunteți mulți
dacă scap pe cineva să mă iertați
și pe voi nu am să vă chem pe nume
mai bine vă pun linkuri
sunteți mulți, dacă am scăpat pe cineva iertare să am


Unimedia și SeptemberMedia care alături de Orange au pus banere pe site-uri


offf și cine încă?
mama
tata
sora
cumetrii
colegii de serviciu și șefii
+100.000 de voluntari

am scăpat pe cineva?
cu siguranță. am să mai revin
am să mai completez

3 comentarii:

text © Nicolae Apostu