m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 25 mai 2012

părinții mei nu au internet

părinții mei nu au internet.
nu-nu să nu credeți că ei trăiesc în secolul XIX
internet ca atare este. dar nu acesta pe îl am eu, uneori de fapt îmi pare că el pe mine, dar nu-i pe asta

internetul părinților mei se termină cam pe youtube
nivelu odnokasniki cu succes l-am filtrat, cel de skype este absolut necesar
e-mailul a intrat în obișnuință mai mare decât cutia poștală obișnuită
dar blogur-șmoguri, citirea știrilor pe alde portale online, asta nu e pentru ei

de aici: lor li-i în crâlă de activitatea online desfășurată de copilu' lor (deși mama de câteva ori a dat pe blog dar presupun că repede s-a plicitisit odată ce eu pe aici mai înjur și mai scriu pe teme îndepărtate).
ca să înțelegeți, eu uneori la facultate depuneam efort să iau note numa ca să îi mai bucur, pentru că pentru dânșii asta avea o valoare(mă rog). și la mine apare dilema: da cum eu să le comunic că eu ceva fac pe aici și  cacbe îs гроза детей инвалидов pe interneturi
sau asta mai bine să nu știe?

eu chiar mă gândem azi la asta

3 comentarii:

  1. Tipa graza ditei naroda peaici)) niveriu )) las ca in skimb mama mea urmareahte bloguri shi mai face shi share cind e cevafun) nush dacasa m bucur saucum

    RăspundețiȘtergere
  2. eu dimpotriva ma bucur ca e asa. am in vedere ca si la mine arata asa situatia.
    relatia cu parintii nu trebuie sa se extinda pe retelele online. relatia e prea apropiata si frumoasa ca sa fie atinsa de comentariile, gandurile si like-urile de pe blog, fb, etc...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Panu4i absolut

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu