Câte pierderi suferă afacerile din Moldova din cauza angajaţilor?
Ieri în transport public am auzit discuţia a două chelneriţe dintr-un local în care uneori obişnuiam, probabil pe viitor mă voi gândi de 2 ori înainte de a merge acolo. Discuţia lor se limita la câteva puncte:
1. cât de proşti îs clienţiiTrist aşă. Şi mi-am dat seama că acestor angajate minunate le este oarecum de clienţi şi de deservirea acestora, personalitatea lor artistică care se cere exprimată debordează în comportament total nepotrivit pentru serviciul pe care îl au.
2. cum mai nu i-a f##ut o: cană/lingură/furculiţă sau alte obiecte
3. cum a trimis pe cineva din clienţi undeva departe şi ei au rămas şocaţi, iar administratoarea i-a zis cât de bravo fată este ea.
Şi toate argumentele: că sunt plătite puţin, că lucrează mult şi că sunt chinuite (martirele) sunt atât de ieftine. Pentru lucru făcut (aşa cum îl povestesc ele şi pentru atitudinea pe care o exprimă) mie îmi pare să fie plătite este prea mult deja.
Angajatorilor: nu luaţi la serviciu în domeniul deservirii clienţilor semizeităţi şi foste regine/regi, persoanele cu un astfel nivel de apreciere de sine vor aduce doar pierderi.
Angajaţilor: dacă te simţi supermodel, vedetă de orice gen, caută-ţi alt serviciu decât cel în deservirea clienţilor.
Publicului cu inimă mare: tratata, lalalala. E greu să găseşti de lucru, ofofof. Dar cine din voi vrea să ajungă pe masa unui chirurg care îşi urăşte serviciul şi pacienţii? Nu e una şi aceiaşi vei spune?
mi`a plăcut întrebarea de la sfîrşit ;) te lasă pe gînduri...
RăspundețiȘtergeregatesc acasa, si pe la doctori tare rar ajung.
RăspundețiȘtergereda di şi Trump?
RăspundețiȘtergeretare expreisv aici
RăspundețiȘtergere