m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 28 mai 2012

#eurovision - experţi

când mă uitam finala unul din prezentatori a zis ceva de genul "experţi în ale Eurovisionului" iar eu am buhnit în râs: mi se pare că ar trebui să fii un pic idiot ca să te numeşti expert într-un concurs careste un amalgam de trash cu pseudo talente şi una-două steluţe

eu înţeleg: expert în organizarea Eurovisionului
înţeleg: expert în muzică uşoară (deşi şi asta sună niţel a trash)
dar expert în Eurovision, nu înţelegeam...până nu am deschis azi: http://blogosfera.md/
#maat dapu acolo toţi îs experţi: cum să faci aşa ca să câştigi eurovisionul, cum să investeşti corect bani, cum să alegi piesa potrivită, costume, dansatoare, scenă, cum să o promovezi
bloggerii noştri ştiu tot mânca-i-aş. iaca experţii Eurovisionului
ai-ai-ai маладцы ребята!

ca P.S. optimist şi de ne-expert
hai la anul s-o trimitem pe ea, ea cântă live frumos:



măcar talentele tinere să le promovăm

6 comentarii:

  1. serios???
    poate piesa nu e aleasa bine, dar mie deloc nu-mi place cum cinta ea aici...

    RăspundețiȘtergere
  2. sustin propunerea cu sustinerea Nicoletei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiper Maria 
    eu am auzit-o ieri 
    foarte frumos cântă

    RăspundețiȘtergere
  4. Ion Grosu o!băsescu citeşte blogul tău, da tu pe a meu

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu tăt timpu citesc blogul tău. Da tu niciodată nu citeşti blogul lui Băsescu. Close the circle :)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu