m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 12 mai 2012

#HaiMoldova "la cald"

azi am strâns aşa obiecte şi am văzut aşa mârşăvenii înşârate prin pădure că mi se întorcea pe alocuri
greţos şi uimitor
uimitor lucrul că ai noştri când aruncă gunoiul îl aruncă în tufişuri, proabil ceea ce nu se vede nu există, mi-am adus aminte cum un coleg de clasă ascundea la el în odai sub covor hârtiuţile care îi era lene să le ducă până în coşul din bucătărie. diferenţa era că dacă maică-sa îl găsea cu mizeria era vai-vai-vai
azi nu am avut cum să văd măcar ochii celor care le pare că peturile înfrumuseţează natura
sau scutecele folosite
sau absorbantele
sau sticlele de bere

dar am văzut mulţi oameni frumoşi
care au ieşit să strângă nu după cineva ci pentru sine
avem oameni frumoşi

câţi? vă zic seara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu