de azi nu mai poți cumpăra alcool în magazine după ora 22.00
sau de ieri...
nu asta contează
am fost la un magazin pentru a cumpăra produse și am decis să iau și o sticlă de vin recomandată de prieteni
la 21.45 eram în rând (funcționa doar o caserie din 5) la 22.03 vânzătoarea a luat sticla mea de pe tejghea, a pus-o jos și nici nu a zis nimic, nici nu și-a cerut scuze a spus doar că este ordin și a arătat spre un bilețel încleiat pe un perete, pe care oricum nu-l vedeam odată ce-s miop
a urmat lupta pentru condica de reclamații (care trebuie să îmi fie oferită la prima cerere conform legislației) cu o pseudo-administratoare care nu cunoștea româna și care mă trimitea acasă, aproape la culcare, spunându-mi să vin mâine. obținut condica, scris. lăsat contacte
încă nu scriu denumirea magazinului, sper să soluționeze și să ceară scuze
cum văd eu evitarea/soluționarea a astfel de momente?
1. anunț în zona de vânzare a alcoolului: după ora 22.00 nu vindem produse spirtoase
2. casierița să aibă bunăvoința și decența să își ceară scuze pentru că nu îmi permite să iau un produs comercializat
3. cei care lucrați cu clienții: învățați româna și rusa deopotrivă, măcar așa, mâncava-ș
al vostru
client nemulțumit
sursa imagine
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu