m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 2 mai 2012

copiii străzii



azi lângă Fidesco de mine s-a apropiat un băiat de vreo 18 ani aşa şi a cerut 3 lei
m-am uitat mirat la el...
eu rareori dau bani la cerşitori, doar la doamne în vârste, ele mă umilesc cel mai mult şi nu pot refuza

dar când de mine s-a apropiat băiatul eu am rămas extrem de uimit
în primul rând nu avea nici un gen de dezabilităţi fizice, şi îmi venea să-l trimit la muncă
în al 2-lea diferenţa dintre noi nu e atât de mare, de ce atunci aşa diferenţă?
şi gândul 3: cine e responsabil pentru un bărbat/copil care la ora 22.07 stă în faţa la Fidesco şi cerşete bani?

societatea? care nu l-a integrat pe deplin?
părinţii? care nu i-au oferit dragostea ca să se poată regăsi?
eu? pentru că am trecut nepăsător deşi aveam multe gânduri în cap?
el singur? pentru că preferă să stea cu mâna întinsă decât să lupte?

eu nu ştiu. dar puţin-puţin mi s-a ridicat părul pe ceafă când mă gândesc că pare sănătos, e tânăr şi deja stă cu mâna întinsă, şi mâine...ce va face mâine?


sursa imagine

3 comentarii:

  1. Eu îs zgârcit cu cerșetorii, mai ales cu cei tineri - nu dau nimic și nu vreau să o fac nici în ruptul capului!


    e de vină:
    societatea? care nu l-a integrat pe deplin? - Trăiesc în aceeași societate, deci nu găsesc vinovați aici. Și-apoi, ce ar însemna integrare? Să îi dăm câte 3 lei sau să îl punem la măturat străzi pe bani? În al doilea caz nu o să accepte -- de ce să muncească dacă banii vin din milă?părinţii? care nu i-au oferit dragostea ca să se poată regăsi? - Ăștia pot fi vinovați - dar alegerea tot lor le aparține. Sunt o sumedenie de locuri de muncă în serviciile municipale la care lumea nu aplică. Totuși de undeva trebuie să începi --- (știu asta de pe propria piele).
    eu? pentru că am trecut nepăsător deşi aveam multe gânduri în cap? --- Nicu tu iar o abordezi prea personal. TU ai făcut o alegere, el alta. Deci... F*k it! N-ai treabă cu asta. Fiecare își ispășește păcatele. Avem destule fiecare.
     el singur? pentru că preferă să stea cu mâna întinsă decât să lupte? --- true story 
    ce va face mâine?  - ce-a făcut și ieri. Bani de votcă. 

    Da - az îs rău și așa va fi mereu cu ăștia. Mai bine îl las cu o singură opțiune - munca. 

    RăspundețiȘtergere
  2. Fix la astea ma gandesc si eu cand ii vad ca cer bani, da nu pot sa nu le dau, le dau de fiecare data. 

    RăspundețiȘtergere
  3. Gaina Roman  nu dau

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu