m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 22 mai 2012

obiective



eu săptămâna trecută mi-am propus să reduc timpul dedicat rețelelor sociale la 0 după ora 18.00
motivul simplu: să am alte activități, iar în detaliu ca să pot citi mai mult din cartea pe care o am

să nu stai pe facebookuri după ora 18.00 nu e greu
numai că rezultatul dorit nu a urmat. adica am citit maxim 5 file de carte
activități altele se găseau mereu care m-ar sustrage
de aici concluzia: obiectivele prohibitive nu aduc rezultatul scontat
eu aveam obiectivul. am ales strategia. doar că strategia elimina impedimentul. unul, cel mai mare. dar nu ducea spre rezultat. se primește că toată educația noastră care e bazată pe "nu fă ceva rău și totul va fi bine" e aiurită? iese că nu e suficient să nu faci ceva rău ca să fie bine. trebuie să faci ceva bun?

săptămâna asta îmi propun să dedic cărții cel puțin 30 minute pe zi
vedem ce iese

3 comentarii:

text © Nicolae Apostu