m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 8 mai 2012

narcomania și alcoolismul - se pedepsesc, nu se tratează

pânăcând la noi în țară homosexualii, panglicile și bloggerii îs subiecte de importanță națională
restul totul cedează

între timp, mai întâmplător mai special am aflat că nu avem o clinică de tratare a narcomaniei
nu avem o instituție specializată în tratarea alcoolismului
numai alde:
foarte convingător nu? eu am impresia că aș începe să beau acolo mai mult!

și ca să înțelegeți că nu glumesc poftim 2 căutări


a câta țară în lume noi eram la volumul consumului de alcool?
și dacă chiar ne ascundem după degete(iar noi ne ascundem pentru că nu am găsit nicăieri informație despre numărul narcomanilor în Moldova)știm cu toții prea bine: ei sunt, și nu-s puțini


un apropo: există o pseudo clinică de tratare a narcomaniei...numai că: toate medicamentele ți le procuri singur, cursul durează 10 zile și libertatea de consum a drogurilor acolo e la fel de mare ca în propriul apartament, cel puțin asta e tot ce știu

știți mai multe? dați voce
pentru că eu am impresia că să vrei să te tratezi de dependență de droguri în țara asta nu ai să poți


între timp: lente, homosexuali și bloggeri; ce să mai discutăm, alte probleme nu-s

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu