m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 1 noiembrie 2010

luni



se primește: luni e ziua grea a săptămânii
după 2 zile de somn/nesomn
distracții și prieteni, inevitabil vine momentul în care trebuie să te scoli mai devreme să îți ei geanta și hopa!spre facultate-birou-sau alte chestii importante

transportul public îți va provoca grețuri înecate și duminicate rostite în semivoce
dealtfel, ai putea fi tu cel care le provocă celor din jur această senzație, deci chit de faptul că circulația înjurăturilor în oraș își menține ciclul mergi mai departe prin această zi care puțini o așteaptă dar toți o trăiesc

și practic sigur,
undeva, mai aproape de pauza de masă, toți ne gândim că au mai rămas 5 zile

sursa imagine

9 comentarii:

  1. monday sucks, am să dorm pînă la 9 mîine și nici nu mai merg la facultate :)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu tot așa făceam cândva
    da vezi că la lucru oamenii mai tare depind de tine :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ai putea fi tu cel care le provocă celor din jur această senzație

    RăspundețiȘtergere
  4. eu Nicu am noroc, saptamina de lucru la mine incepe luni la ora 12-45 :)

    RăspundețiȘtergere
  5. :D
    of of of
    ştii să faci oamenii să se simtă bine

    RăspundețiȘtergere
  6. încă un argument de ce în Moldova e mai bine

    RăspundețiȘtergere
  7. încă un argument de ce în Moldova e mai bine

    RăspundețiȘtergere
  8. ai putea fi tu cel care le provocă celor din jur această senzație

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu