m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 18 noiembrie 2010

promo-achitat din fondul bunului simț

m-am gândit că ar fi bine să fac puțină promovare unor spații virtuale care îmi plac, și care poate nu au traficul pe care îl are Unimedia sau Jurnal

1. economie.md un site care își propune să vină cu tot ce înseamnă economie. mulți ar putea zice că acesta este un subiect care nu prea interesează oamenii, eu afirm contrariul. nu e primul pe piață, dar e deosebit prin faptul că face apel la persoane și nu la cifre. aici poți găsit atât analize economice sofisticate, cât și o retrospectivă a prosperității economice a unui club de fotbal(toate făcute într-un stil lizibil și comod). recomand în primul rând studenților de la economie.
2. civic.md portal informativ ONG Moldova. des sunt întreabat cum pot afla X sau Y despre lumea ONG, mereu rederecționez spre ei. îmi place cum lucreză portalul pentru că au și cont de twitter și facebook. recomand tuturor celor care se consideră "societate civilă"
3. blog clubul trainerilor o inițiativă care aparține câtorva colegi de breaslă(și mie)un blog pe care scrie despre educație, metode noi/vechi, și tot ce ține de subiect. dacă îți este interesant să vezi o viziune proaspătă asupra ceea ce este deja rugumat-> drumul ți-i pe acest blog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu