m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 18 noiembrie 2010

like superstars

mă gândeam
de ce dezbaterele liderilor AIE nu îmi sunt interesante în această electorală? și apropo nu numai mie

personalități gen Stati, Burghilă, sau aista...Garbuz de unde el mai este, îs mult mai interesanți decât Ghimpu-Filat-Lupu-Urecheanu, dacă nu, ap vizionare plăcută în continuare
dacă da-atunci ești ca mine, și posibil îți pui întrebarea de ce :) (sper eu)

eu îmi pare că am înțeles de ce!
de câte ori pe an apare Medvedem la show-uri live? da Obama? Sarcozy?
da ai noștri
2-3 ori pe lună, de la Publika la Jurnal de la Jurnal la ProTV și oleacă la Prime

da cu executarea rolului de guvernare cum?
vreau să fiu înțeles corect: ei îs pentru transparență, dar nicicum să facem din președinți și prim miniștri dive gen Paris Hilton care spală rufele fiecare lună la TV
pe scurt: electorala 2009 s-a cam întins
vreau ca aceasta să fie ultima în viitorii 4 ani
mulțumesc


șî un cântișel la temă

3 comentarii:

text © Nicolae Apostu