m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 27 noiembrie 2010

se lărgeşte, se lărgeşte, se lărgeşte...


Moldova:
operatori de telefonie mobilă: 2  3, unul mai greu poate fi recunoscut drept operator concurenţial, dar este
internet provideri: eu ştiu vreo 4 care sunt în stare să lupte pentru piaţă, şi aici unul a fost înghiţit de altul deci îs vreo 3
ce încă? producători de apă: la fel vreo 3

majoritatea companiilor puternice pe orice segment a pieţii din Moldova sunt 2-3-4
e alta povestea cu piaţa media
vreo 5 televiziuni, o infinitate de ziare, o mulţime de portale media
şi piaţa se lărgeşte, se lărgeşte, se lărgeşte

mai vin televiziuni
mai vin ziare
se mai deschid portale
informarea desigur că e importantă, dar...

încotro domnilor? doar de încoa'


sursa imagine

8 comentarii:

  1. consumă?
    câte canale TV te uiți
    câte portale de știri vizitezi
    și câte ziare citești zilinic?

    RăspundețiȘtergere
  2. ok,în criză de timp eu mă rezum la ce e esențial pentru mine(fără TV)...dar, să se lărgească! filtrul natural va face ca să supravețuiască cei mai comerciali. imho

    RăspundețiȘtergere
  3. corect
    iar pentru restul va fi o explozie de balon :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ok,în criză de timp eu mă rezum la ce e esențial pentru mine(fără TV)...dar, să se lărgească! filtrul natural va face ca să supravețuiască cei mai comerciali. imho

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu