m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 6 noiembrie 2010

nu cred

nu cred în schimbări magnifice a unui om
de la o vârstă în sus, vectorul rămâne același, poate devia puțin linia urmată, dar nicicum nu poate exista o schimbare radicală

simplu pus: dacă ai fost maniac sângeros până la 35 de ani și ai omorât peste 20 de oameni nu voi crede că poți deveni un bibliotecar care le vorbește copiilor din cărțile cu povești

iar cel mai periculos îmi pare să te încrezi în astfel de transformări, dar spiritul nostru mioritic doar așa trăiește

6 comentarii:

  1. eu am fost un maniac pînă în clasa a 10! ucideam muşti câte 40 pe zi. deja am 10 ani de când nu mai ucid nici o muscă. m-am schimbat radical ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt oameni care pana la 40/50 de ani sunt familisti, si apoi isi omoara toata familia.

    RăspundețiȘtergere
  3. Personalitatea umană este foarte fluidă.
    Şefii lagărelor de exterminare naziste erau nişte familişti convinşi.
    Sunt politicieni faimoşi care practică perversităţi sexuale.
    Criminalii în serie sunt personaje agreabile, instruite.
    Sunt copii cu deviaţii comportamentale care îşi omoară din senin părinţii.

    RăspundețiȘtergere
  4. și?
    eu zic de schimbări
    nu de multilateralitate, asta e altă temă

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu