m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 24 noiembrie 2010

criza? da?



anul trecut pe vremea asta
toți gemeau de cirză, fiecare, tooooți
criza era în școli
în baruri
în case, chiar și în troleibuze
companiile își amânau petrecerile de Anul Nou, anulau premiile anuale, procrastinau investițiile

în esență cine a fost afectat de criză în Moldova?
industria de construcții, oarecum transporturile și vinificația-dar în cazul vinurilor criza mai degrabă avea un substrat politic pronunțat

ce avem azi?
aceiași imagine ca anul trecut și, asta e o percepție a mea, care nu neg ar putea fi greșită, dar aceleași construcții suferă iar restul...restul o duc cum o duceau 20 de ani, în criza noastră moldovenească independentă

acum întrebarea de aur: este oare criza de anul trecut din Moldova una psihologică sau obiectivă?

sura imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu