m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 20 noiembrie 2010

m-aț зайбит! sau: nu mai pot...


nu mai pot așa
cu electoralele voastre, cu panouri verzi-roșii-albăstrele peste tot
voci ale mele și alegeri pe care le face Moldova
cu spam care vrea să intre în capul meu și când dorm
cu listele voastre belite și rugumate după alfabet și apoi după suma de bani sau postul ocupat
cu jurnaliști care se vând apoi se cumpără și iar se vând, cu milionari care vor să îmi apere interesele sau discreditați idoți care zic precum ei sunt unica salvare

nu mai pot să vă văd și aud cum vă muieți la necesitate mâinile în 7 aprilie, cum scoateți câte un pumn de sânge și aruncați când vă trebuie, dar până acum nu puteți zice de ce a curs el

cum vă certați și vă împăcați și apoi iar împărțiți Moldova după bunul vostru plac!

și aieștea, care vă ceartă și vă laudă, care nu le știu deloc de orice înseamnă sănătate, educație, politici
dacă pui un link educațional, niș un câ*at reacție, da cum scrii că X sa Y din vre-un partid îi mare pi*aras ap deodată aduni vreo 30 de suținători și toți atâția hateri


națiune de obsedați politic, tineri impotenți în face ceva dar tare experți în a da din limbă
asta suntem-o națiune de experți
fu*une-aș în c*r

și dacă nu ești verde trebuie să fii roșu?
nu mai vreau alegeri
vreau cromatica să aibă alt sens decât cel politic
vreau concerte ne-electorale
și încă vreau să scap de mutrele politicienilor de peste tot

mulțumesc pentru atenție
apăsați butonul vă rog



sura 1 și 2

inspirație?

18 comentarii:

  1. ni-o placut tare si butonu tot ciotkos, eu serios, fara sarcasm

    RăspundețiȘtergere
  2. n-ai incotro... dam relaxeaza-te si primeste placere... ca oricum fetele politicienilor le vei vedea mereu si depsre politica veia auze... asa ca nu e cazul...

    RăspundețiȘtergere
  3. nici chiar atât...
    și nu atât de teatral

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut Nicolae! Am citit postul tau si iti inteleg nemultumirea. Tot din postul tau mai inteleg un lucru: anume unde e cerere, e si oferta. Iti propun un exercitiu de imaginatie pe care personal n-am reusit sa-l duc pana la capat: adapteaza oferta electorala din MD pentru un public avizat din Elvetia. Sau din Luxemburg. Ar avea aceeasi sustinere? Compar Moldova cu aceste doua tari pentru ca acolo o vad: europeana si ALTFEL din punct de vedere economic. De aici pana acolo e mult. Foarte mult de munca. Dar nu electoral. Doar cu idei fresh, puse cap la cap si implementate astfel incat sa creeze perspective noi, deschise si durabile. Cam astea.

    RăspundețiȘtergere
  5. bun material...dar licenţţţţiossss...de vai mama mea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Andrizes: nu ai zis nimic, ai scris atât de mult dar nu ai zis nimic, ce păcat

    recurslamorala: stau prost cu slang-ul Bucureștean, ce e "licențțțiossss"? merci de explicație ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Nicolae: In cazul asta, reciteste. S-ar putea sa gasesti niste noutati. Big up!

    RăspundețiȘtergere
  8. Andrizes: nu ai zis nimic, ai scris atât de mult dar nu ai zis nimic, ce păcat

    recurslamorala: stau prost cu slang-ul Bucureștean, ce e "licențțțiossss"? merci de explicație ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Nicolae: In cazul asta, reciteste. S-ar putea sa gasesti niste noutati. Big up!

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu