m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 23 noiembrie 2010

oi-oi-oi, da la nooooi


-эй гражданин ту де унде еşти? dze la oraş? eeei, dară tu faci o decizie corectă la alegeri, ian ia şi sună-i la sat pe aieştea proşti şi zi-le cu cine să voteze
nu serios, vreo 2-3 din voi noi acum au fost prin regiuni şi au văzut că oh-ah acolo oamenii nu îs informaţi şi nu ştiu ce şi cum şi care e viitorul care ni-l dorim
nu-nu serios! iati măi, chiar-chiar acolo oamenii gândesc altfel?
chiar-chiar acolo e indiferenţă? da? oh! eu îs şocat, profund! cum aşaaaaa? of-of-of, şi chiar nica nu se poate de făcut?

ei normal că nu, dap a rămas numai o săptămână, da pân amu şi? ah da, pân amu era mai ciotcos de tarcit în faţa monitoarelor
ei bun dar

ap cine trebuia să îi informeze pân acum?

P.S. dacă dai cu peciatu' 1 dată la patru ani viaţa nu se face mai bună 100% pentru asta treb de munşit!

sursa imagine

4 comentarii:

  1. Cunoscută fraza. White deamonu meu îl trage de urechi pe dark deamon, care crede ca nafig nu tre să CONVINGEM oamenii să iasă la vot. Blea, ei singuri asta tre să înțeleagă. INCEPTION BLEA!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cunoscută fraza. White deamonu meu îl trage de urechi pe dark deamon, care crede ca nafig nu tre să CONVINGEM oamenii să iasă la vot. Blea, ei singuri asta tre să înțeleagă. INCEPTION BLEA!

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu