m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 14 noiembrie 2010

oameni mici



a te lua prea în serios, cu dramatizări și lipsă de auto sarcasm este trist

oamenii mici, au talentul de a se vedea prea mari, pre serioși, prea îngâmfați

unul din prietenii mei zicea că fiecare din noi caută să:

(fie) 1. pară o jertfă, să se jeluie și oftice și în așa mod să atragă atenția cât mai multor susținători
(fie) 2. pară autoritar și important, pentru asta se activează centrele de aroganță și superioritate falsă

ambele tactici degustătoare dar atât de caracteristice multora, și apoi obiectivul odată obținut nu rezultă în nimic, pentru că în spatele unui om mic nu este ceva ce l-ar propulsa mai departe

sursa imagine

4 comentarii:

  1. nu-i chiar aşa de simplu. dar mersul logicii e în direcţia corectă. (conform textului fac parte din p. 1 sau 2?)

    RăspundețiȘtergere
  2. și și
    când și cum trebuie
    aproape toți
    diferența e să
    1. știi limita
    2. ai ceva în spate nu numa cele enunțate în text

    RăspundețiȘtergere
  3. ambele pentru că nu există o altă variantă ;)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu