m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 21 noiembrie 2010

ferișire


cineva, Olea îmi pare zicea despre promisiuni electorale urări și dorințe de bine și că adica iaca așa îs oamenii că zic da nu fac, sau fac da altceva decât zic și tot așa

apu eu ce să zic?
fraze gen: vreau mașină/la mare/să fac cunoștință cu fata ceea
cel mai des se opresc în decizii gen: dar nu am banii/curajul/timpul acum

și atunci fericirea devine un obiectiv de neatins, iar realitatea un fel de cumul de obiective și existența cu ziua de mâine
ian încercați să faceți ceea ce vreți. măcar 1 dată la 3 ori

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu