m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 7 noiembrie 2010

responsabilitatea pentru alții

întodeauna m-am încâtat oamenii care au îndrăzneala să poarte profesii care implică responsabilitate pentru viețile altora
de ce copii vor să se facă: șoferi de autobuze, medici, polițiști, pompieri?
oamenii aceștea sunt un fel de "minisuperman", și în același timp sunt în slujba maselor

azi aș vrea să mă refer mai mult la șoferi decât la restul

nu fiecare din noi are un atubuz plin de pasageri în spate, dar toți au aceiași responsabilitate, și mă infioară când mă urc în spatele vre-unuia care vorbește la telefon, merge cu 90km/h și în același timp dă muzica tot mai tare

mă tem și când mă gândesc că altă dată aș putea să trec drumul, iar el să nu mă observe la vreme
mă tem să gândesc la cei care și-au pierdut viața și sănătatea până la 30 de ani pentru că erau prea rapizi pentru mașinele lor, prea șemecheri

spre final unul tare la temă

3 comentarii:

  1. Era un banc / a; vrea să mor liniştit în somn ca bunicul meu şi nu însîngerat şi urlînd ca pasagerii autobuzului pe care-l conducea el...

    RăspundețiȘtergere
  2. Era un banc / a; vrea să mor liniştit în somn ca bunicul meu şi nu însîngerat şi urlînd ca pasagerii autobuzului pe care-l conducea el...

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu