m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 5 noiembrie 2010

lumile mele



de când eram mai mic am învăţat că unicul lucru care nu are limită este imaginaţia
şi am învăţat câteva lumi odată
câteva realități și toate ale mele

una în care sunt profesionist și lucrez cu plăcere pentru că îmi place ce fac
alta în care sunt un blogger pe unde acid, pe unde banal
pe unde o destrăbălătură
pe acolo copil, și fecior
pe aici un bărbat care vrea să fie amant iscusit
undeva sunt un sportiv
iar în altă parte îmi place să stau la un litru de tărie cu 2-3 prieteni
în cea mai tristă lume sunt pacient, dar nu îmi place să vin în ea

unile lumi ale mele nu se întâlnesc niciodată
ele nici nu știu că există
sunt separate la propriu de ziduri

dar cel mai important e că lumile se schimbă, iar eu rămân același
și atunci când una din aceste lumi se ruinează, sau moare totul în ea, eu plec în alta, închid ușa la lumea care e în pericol până trece totul acolo, sau până vine o nouă primăvară și revin atunci când îmi place din nou

așa mă duc prin viață mai ușor


sursa imagine

6 comentarii:

  1. prikolina
    a uns usor sufletul postarea asta, place

    RăspundețiȘtergere
  2. Iarăși greșeli de gramatică și ortografie. Pffff...

    unile lumi??? ești sigur ?

    RăspundețiȘtergere
  3. salut, draga Anonim...

    ce e mai bine un post scris stupid dara fara greseli gramaticale , sau un post interesant dar cu greseli gramaticale ?


    Curios pe care din astea 2 le vei citi tu ?!

    RăspundețiȘtergere
  4. salut, draga Anonim...

    ce e mai bine un post scris stupid dara fara greseli gramaticale , sau un post interesant dar cu greseli gramaticale ?


    Curios pe care din astea 2 le vei citi tu ?!

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu