m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 4 noiembrie 2010

iară despre ei



după ce am publicat asta am fost întrebat de câteva ori de ce mai las comentarii anonime pe blog? adicatelea, de aici eşti contra anonimatului pe web, da de aici oferi oportunitatea

am câteva argumente
unul frumos: vorbim aici despre libertatea exprimării, despre faptul că oricine poate să zică ce are de cuviinţă

altul educativ:
fiecare decide ce vrea să reprezinte, şi dacă eşti anonim oricum responsabilitatea îţi aparţine, şi dacă vrei o lume mai bună începe să faci lumea de la tine

dar cel mai adevărat:
majoritatea comentariilor postate de anonimi sunt pline de aroganţă şi impertenenţă, deci doar întăresc idea mea precum anonimatul pe web nu duce la cultivarea unei culturi, ci mai degrabă la o degradare

6 comentarii:

  1. Crezi că ești alb și moale ? %)
    Aroganță ar fi un nume bun pentru blogul tău.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru un pseudo-democrat ca tine, apare foarte des cuvantul interzicere. Lupul isi schimba parul, dar naravul ba!

    RăspundețiȘtergere
  3. ei iaka... eu is anonim da'-s de acord :P

    RăspundețiȘtergere
  4. dap dintotdeauna s-o ştiut k anonimatul dă frîu liber celor mai negre gînduri şi acţiuni

    RăspundețiȘtergere
  5. Nik folos din aprecierile anonimatului... PS: Iaka chiar ma doare in cot :)
    De ce nu Anonimat? as avea ceva a spune daca mi se permite desigur.
    De ai ceva de spus, trebuie sa o confirmi prin IDENTITATE, ori lipsa ei adauga celor spuse valoare nula.

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu