m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 5 iulie 2012

TEDx Iaşi-Advertising

posh şi mare. cam aşa a fost evenimentul din Iaşi. spre mare diferenţă de cel din Lipcani
covor roşu la intrare

în Iaşi totul e mare, de exemplu programul-în mâini e anume programul, nu afişul

a fost primul TEDx de nişă la care am fost, şi a fost bine
prima jumătate era un pic mai generică: s-a vorbit despre importanţa educaţiei şi a culturii în advertising şi despre faptul că orice oraş poate deveni mai frumos cu un pic de imaginaţie

după amiază a venit hard core-ul
idei bune care mi-au rămas în memorie: ce am reţinut este că dacă o idee e safe atunci ea nu e bună pentru advertising şi încă mulţi dintre cei care se consideră creativi idee nu au de istoria advertisingului, un facepalm tare-tare bun.
speech-uri bune au fost multe, la fel le voi pune aici ca să judecaţi singurei

cel mai interesant a fost altceva:
1. o idee de reţea nouă: http://bravatar.me/
2. ceea ce nu ştim că nu ştim despre ceva este cel mai interesant pentru public(teorie dezvoltată şi demostrată de premiantul cu 9 Cannes Lyons)

am mai scris şi despre TEDx Lipcani

Un comentariu:

text © Nicolae Apostu