covor roşu la intrare
prima jumătate era un pic mai generică: s-a vorbit despre importanţa educaţiei şi a culturii în advertising şi despre faptul că orice oraş poate deveni mai frumos cu un pic de imaginaţie
după amiază a venit hard core-ul
idei bune care mi-au rămas în memorie: ce am reţinut este că dacă o idee e safe atunci ea nu e bună pentru advertising şi încă mulţi dintre cei care se consideră creativi idee nu au de istoria advertisingului, un facepalm tare-tare bun.
speech-uri bune au fost multe, la fel le voi pune aici ca să judecaţi singurei
cel mai interesant a fost altceva:
1. o idee de reţea nouă: http://bravatar.me/
2. ceea ce nu ştim că nu ştim despre ceva este cel mai interesant pentru public(teorie dezvoltată şi demostrată de premiantul cu 9 Cannes Lyons)
am mai scris şi despre TEDx Lipcani
cul! Aștept speechurile =)
RăspundețiȘtergere