m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 29 iulie 2012

altă lume

eu dragii mei, trăiesc într-o altă lume
și nu a trebuit să merg departe ca să mi-o confirm

toată bileberdaua asta cu: hipsteri, facebook, bloguri, informare, offline-uri, proiecte sociale, educaționale
tot asta nu există în afara unui cerculeț micuț-micuț de vreo 100-1000 de oameni

am avut timp și am ieșit cu bicicleta la Valea Morilor
fără căști în urechi, cu ochelari pe ochi și viteză mică să mai văd ce mai respiră capitala

poze cu fete sexy in primul rând:




am văzut oameni care ascultă la mobil, tare, cu față serioasă asta:


am rămas cu întrebarea asta:
  • ‎2 întrebări:
    I. De ce fetele frumoase din .md se întâlnesc cu bâdle?
    II. De ce băieții nu vor să se transforme în oameni și rămân bâdle?

și încă multe funduri, sâni și restul expuse :)
și asta în centrul orașului

apu cu ce am rămas eu? care e gândul final?
eu m-am gândit că mai este de lucru deci va fi interesant în viitorii ani în țara asta. numa că totuș între hipsteri mă simt mai bine, un pic

printre altele: vrea să fericit fata asta:



ea a făcut moldovenii un pic mai mândri azi

6 comentarii:

  1. http://thequietplaceproject.com/thequietplace/ruCam asta e ideea si aici, cu alta lume.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doina Babcinschi știi care e srcasmul în tot asta?
    iaca share-ul ista :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa impune spatiul virtual)))
    Oricum tot la Like si Share se reduce)

    RăspundețiȘtergere
  4. check my blog

    Look at my weblog - lawyer bankruptcy
    Feel free to surf my web blog - foreclosure defense jacksonville

    RăspundețiȘtergere
  5. Go To This Website

    Also visit my web site ... lawyer leads
    Feel free to visit my web page lawyer lead generation

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu