m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 20 iulie 2012

indignaţi-vă

Indiferenţa.
 Indiferenţa e rea nu doar în dragoste, deşi asta am învăţat noi la şcoală. Acum aşa e moda printre tineri: 9gag şi indiferenţa FTW! E corect pe de o parte: mai uşor pentru tine şi nervi să bagi piciorul. O pivă, o terasă, 3 prezervative şi acasă pe la 5 vii, somnoros şi cu gândul că ar trebui de găsit undeva vreo 24 de lei pentru altele 3.
Doar că: „Să-mi bag p**a” e uşor de zis. Dar ca să o faci oricum nu poţi fi indiferent. „Am fost indiferent şi datorită acestui fapt ne-am căsătorit”
Sigur e cel mai simplu să faci doar micul suficient pentru plăcere şi supraveţuire. Dar! 
Sau: indiferenţa cetăţenilor a salvat ţara de la colaps economic.

O tonă de colegi de-ai mei pleacă în speranţa de a găsi ceva mai bun peste hotare pentru că aici „nu este viitor” indignarea lor se rezumă doar la a strânge bagajele. Indignarea generaţiei tinere în ţară s-a adunat doar odată. În imaginea de mai jos:

Odată. Şi gata! Şi acum? Suntem mulţumiţi cu ce avem? Suntem mulţumiţi cu faptul că maxi-taxiurile vor taxe mai mari, cu faptul că în instituţiile de stat deservirea până acum este cum era în URSS. Nu chem la revoltă şi lovitură de stat. Ar fi idioţeşte. Chem la indignare. Indignaţi-vă când şoferul care vă este responsabil de viaţă, atunci când vă aflaţi în transport, public vorbeşte la telefon. Indignaţi-vă când cineva militează contra panourilor şi apoi singur apare pe ele. Indignaţi-vă când la ora 6 dimineaţa idioţii de vecini încep reparaţia de vară. Lăsaţi-o cu spiritul mioritic, mai aveţi şi voi sânge în vene.


Un comentariu:

text © Nicolae Apostu