m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 12 iulie 2012

planul secret al AIE

apur întâmplător, pentru că am un prieten la SIS, la mine a nimerit planul secret al AIE de dezintegrare a PCRM în jumătate de an


  1. interzicerea NIT - cu toţii ştim că deja  ☑
  2. scoaterea din partid a cel puţin 10 deputaţi - au mai rămas vreo 2. nume nu erau, practic ☑
  3. interzicerea simbolurilor comuniste - ☑
  4. arestarea şi deportarea lui Mark Tkaciuk în România, Consatanţa unde va fi forţat să lucreze în port
  5. identificarea erorilor grave în centrele raionale unde majoritatea e deţinută de PCRM şi provocarea alegerilor anticipate locale
iaca...

2 comentarii:

text © Nicolae Apostu