m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 16 iulie 2012

cuptorul

personal-emoţional:

  • evenimentul a fost pentru mine un strop în renaşterea dorinţei de a mai scrie pă blog. că mi se ofilea deja
  • partea distractivă a fost să avem într-un grup 4 oameni din AIESEC. ca pe timpuri la conferinţe: Iulian, Mihaela, Max şi eu deja
  • dormitul în saci, prin corturi nu e pentru mine. gâzele care se suie pe cap sau care mă muşcă de picioare dimineaţa la 5 şi din cauza cărora nu mai pot dormi mă duc în depresie. pe viitor refuz orice ofertă care impune somnul de genul acesta
  • e posibil să te distrezi un weekend fără să bei. posibil
  • m-am bucurat să regăsesc prietenii vechi şi să leg ceva nou


proiect-proiecte-idei:
cineva a zis: dacă vom aduna mulţi hateri înseamnă că am făcut treabă bună. aştept haterii...

ideea evenimentului se rotea în jurul unui workshop care ar genera idei prin care oamenii cu bloguri ar ajuta societatea. ideea câştigătoare(care a bătut ideea asta)doar la 1 vot a fost cea în care am avut un Abasador al Republicii Moldova, un Consilier al Primului Ministru(la dânsu amuiana blogul nu lucrează, profilactică pusînică) şi un Patriarh al bloggerilor.

ideea are o direcţie mai mult socială decât bloggerească dar e bună:
iluminarea în zona rurală, pe timp de noapte, este foarte proastă, iar o mulţime de şosele trec prin saturile .md, ca soluţie s-a propus dotarea cu elemente reflectoare a populaţiei pe direcţia traseului Cahul-Chişinău-Bălţi iar apoi şi în restul ţării. caut încă imaginea cu reflectorul şi o pun
mai multe detalii cred ar trebui să ofere cei care au fost în echipa câştigătoare

eu(şi grupul în care am lucrat) oricum nu renunţăm la ideea noastră

şi mai urmează
mai urmează
urmează
urmă
mă!

P.S. mulţumesc sponsorilor şi în special Domului Director Valeriu Paşa

Un comentariu:

  1. moldova in primul rind trebuie sa aiba autostrazi si pe urma sa le lumineze :D

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu