m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 27 iulie 2012

referendum.ro

tam-tam-tam-tam
traaam-taadadadaddaaam
cam asta face acum timeline-ul meu
atât acel din .md cât și cel din .ro
mergeți la referendum!
nu mergeți la referendum!
votați da! votați nu!
mă retrag din politică
nu mă retrag din politică

sincer politica .ro acum e mai jios de aleans, mai jis de PCRM mai jios de Maia Laguta!
iar eu nici măcar nu am înțeles de ce ei vor să-l dea jos pe Băsescu?

în fine.
eu am să merg duminica la referendum și am să votez nu.
pentru că am luat cetățenia când Traian încă era căpitan de corabie în Constanța
pentru că nu înțeleg de ce nuș ce oameni vor să-l demită pe omu care l-am votat eu dar să îmi explice de ce trebuie să fiu de partea lor nu s-au obosit

nu pot să nu merg. pentru că nu mi se pare corect să nu îmi exprim opțiunea. pentru asta am vrut să fiu cetățean, nu pentru ca să merg fără vize prin europe. și în genere lipsa de la un exercițiu politic mi se pare ipocrizie, mai ales când e în îndemnul politicienilor
dacă ești președinte fii gata oricând să răspunzi pentru ce faci, iar dacă ești corect, poporul va fi cu tine

+ eu abia aștept să văd cu Băsescu, dacă iese și din încurcătura asta îi face praf pe Ponta și Antonescu. au mai fost: Năstase, Geoană...iar dacă pierde, well. asta e poporul


2 comentarii:

  1. Daca doresti sa-l ajuti cu adevarat pe Basescu, nu merge la vot!

    RăspundețiȘtergere
  2. @boicotez da de ce aş vrea să îl ajut pe Băsescu? 

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu