m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 25 iulie 2012

educaţia de toată zilele, dă-ne-o azi

Iulian a scris în multe litere despre educaţie şi soluţii
eu pe scrut aş zice aşa: e trist acolo tovarăşi! tovarăşi vom rămâne până avem un pseudo sistem de la Bologna implementat pe metode din URSS. importanţa alterării şi ajustării sitemului educaţional a fost demostrat de Finlanda(asta ca să nu merg departe în căutări)care în anii 70 era taxi be ţară. iar acum are unul din cele mai ridicate nivele de viaţă. căutăm pe wikipedia despre asta
deşi alcoolismul la ei încă nu l-a anulat nimeni

Eugen a scris ce vrea de la ministrul nou
eu tot multe vreau. atâtea s-au scris deja. cred ar trebui să oferim credit de încredere în primul rând

poză simbol cu cele mai populare 3 elemente de pe internet pentru ca să apăsaţi pe link
a da
P.S. important: schimbarea de la Min.Ed. îmi pare mai importantă decât cel de la Af.Interne

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu