m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 31 iulie 2012

cea mai mare invenţie a sec. XX în opinia mea

banalitate desigur
dar eu cred asta e cea mai mare invenţie a sec. XX:
internetul
energia atomică
etc. etc.
astea desigur că îs importante, dar maşina de spălat totuş a schimbat viaţa multora, în loc de 2-3 ore(cel puţin) cheltuite pe spălatul hainelor acum practic oricine îşi poate reinvesti timpul în altceva
lectură
internet
descoperirea energiei atomice


2 comentarii:

  1. sigur, chestia asta a permis mai multor babe sa seada pe feisbuk si sa flirteze cu tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Степная Танурква fiecare judecă după sine
    da

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu