m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 15 iulie 2012

30 bloggeri moldoveni




30 bloggeri moldoveni
La Orhei s-au adunat
10'n grupe împărțit
Și-am rămas doar nouă

9 bloggeri moldoveni
În idei s-au avântat
Dragoș bere a băut
Și-am rămas doar opt

Agenție de PR
Flashmob, planuri, bere
Și-am rămas doar 7
Care nu s-au exprimat

7 bloggeri moldoveni
Cris s-a prins fotografiat
Și-am rămas doar 6

6 bloggeri moldoveni
În discuții s-au blocat
Unu-n opoziție a intrat
Și-am rămas doar 5

Ne-am oprit la centru
Și-am rămas doar 4
Și pe Grosu l-am vorbit
Și-am rămas doar 3

Iulian și Nicu-s la somn
Și-a rămas doar 1
Cântă la chitară
E ambasador

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu