m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 17 iulie 2012

exterior interior

eu am ajuns totuşi la concluzia că oricât nu s-ar vorbi despre frumuseţea interioară, apu nicicum nu o poţi iubi fără exterior. nnnu nicicum. nu cred. nu



frumosul este diferit pentru fiecare şi se formează bine înţeles în dependeţă de un set de preferinţe conştiente şi subconştiente, de asta percepţia frumosului diferă de la om la altul, dar nu cred, niciodată, cineva să zică: da el/ea nu arată pe gustul meu, dar în schimb are o lume internă atât de bogată şi care rimează aşa mult cu a mea încât am decis să ne căsătorim

la urma urmei veţi avea copii. vrei să ai copii frumoşi nu?

şi cântecel:

3 comentarii:

  1. uenori din mamă urâtă şi tată urât iese un copil tare frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mihai n-am auzit

    RăspundețiȘtergere
  3. de-acord. contează mult să ai ce vorbi cu o persoană, dar trebuie să-ţi placă ceea ce vezi în faţa ta în timp ce interacţionaţi

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu