m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 19 iulie 2012

14 minute

14 minute - cam atât pot menține atenția ta neîntrerupt cu o activitate
asta știința a demostrat cu mult înaintea mea. nu știu de ce anume 14 dar asta e. și eu vreau aceste 14 minute

ca să le am trebuie să fiu foarte bun, cel mai bun în ceea ce fac
și nu mi-i frică să fac ceva. respectiv realizez că nu mi-i frică să greșesc. dar vreau să știu ce aș putea să fac mai bine atunci când nu sunt suficient de bun. nu o pot afla decât de la tine, pentru că ceea ce fac eu este ceea ce îmi pare că este bine.

nu-mi plac oamenii care se lenevesc să îmi zică ce a fost insuficient de bine.
laudele sunt bine.
critica este rău.
atunci când îmi zici ce nu a fost bine și în special cum aș putea  să fac să fie și mai bine este perfect.

folos să mă cerți fără să îmi oferi căi de îmbunătățire. e rău? de ce? vreau să știu
pentru ca să îți pot lua acele 14 minute

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu