m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 21 iulie 2012

Armata pe căldură


Dimineața. La 9 fiți la cazarme au zis organizatorii, și-i uram rău de tot pentru asta. Ceai-terci-duș, chiar ca la armată și la 9.03 eram acolo

Brigada 2 infanterie motorizata "Stefan cel Mare" - Chisinau, str. Vasile Lupu 37.
- Aici se poate de fotografiat orice?
- Nimic strategic secret nu este(ministrul)
- Locu' ista de pe goolge maps se vede(cineva din bloggeri)

Soldații mărșuiesc în platou și cântă ceva. Cazarmele arată de parcă pe coridoarele unui teatru ar fi pus paturi. În penetenciarul din Lipcani dormitoarele îmi pare arătau mai bine. Mai a dormitoare

Biserică. Biserica + armata mi se pare ipocrizie absolută.

În general cazarmele m-au deprimat. Unica ce este bine acolo: foarte-foarte curat. Nu-mi pare rău deloc că n-am făcut armata.

Bulboaca: 9.5 ha. 10x9 km
 el se asigura ca în rază să nu fie nimeni când împușcăm
și primul ajutor era alături

Scrută insturire de securitate și de procedură, apoi mergem la focuri
Rezultatele mele:
din 9 gloanțe pentru automat ținta a atins doar unul, și asta consider e bine, pentru că distanța la care trebuia să nimeresc era la vreo 200m
din revolver, din 8 iaca:
mi-a luat puțin timp până m-am deprins cu săriturile lui

apoi offline-ul propriuzis cu Ministrul Apărării:


  • 6500 aprobați în armată. mai puțini în realitate
  • 75 lei soldatul/100 lei sergentul, pe lună, primesc la mână, cel mai des le cheltuie pe produse de igienă și țigări, tare trist după mine
  • locotinentul primește 3000 lei. Ministrul Apărării 6750 lei. Șeful marelui stat major +1000lei la ceea ce primește Ministurl. Comandantul de unitate >5000 lei și asta având în subordine oameni și purtând responsabilitate pentru armament
  • per zi pentru alimentația soldaților se acordă 18 lei, la închisoare pentru deținuți îmi pare că  e 20 14

50% din armată e pe contract, eu personal aș trece-o toată
Domnul Marinuța după afirmațiile sale este un statalist, unul din punctele în care nu sunt de acord cu el, pentru mine în sec. XXI nu mai există granițe și a recunoscut chiar el că e mai importantă pentru politicieni bunăstarea decât siguranța populației

e un politician și civil, nu este un militar activ, retrăgându-se din forțele armate în 2007 încă

în statul are nevoie de bărbați ca el, și cum zice rusu: в разведку я бы с ним сходил
și de armată probabil tot avem nevoie, numai că nu în forma în care ea există acum

numa că nu-i războiul și armata de mine, până acum țiue urechea stângă după împușcatul din AK-74

2 comentarii:

  1. "75 lei soldatul/100 lei sergentul, pe lună"
    jăsti. Parlament e la vreo 27 pachetul

    RăspundețiȘtergere
  2. andrey_yep tu ganești caneșn cu Parlamen :D
    belomor ceva...sau mai bine se vor lăsa de fumat

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu