m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 23 iulie 2012

moldovenii și medicii

nu se lecuiesc moldovenii
nu.
fac mese maari, fac case maaari, cumpără mașini scuuumpe
da la medici nu merg.
le-au băgat pe gât asigurarea medicală obligatorie(o treabă foarte bună apropo)dar oricum la medici nu merg

dureri de dinți. pietre în rinichi. miopie. orice. totul. până la ultima suflare se rabdă, și abia pe targă ajung la medic
în policlinici doar bătrâneii, care în sfârșit au realizat importanța medicilor, la final de viață, sau poate încă deprinși cu medicina de pe timpul URSS. restul suntem stoici. mai ales bărbații! și încă știți de ce moldovenii abia așteaptă să termine un tratament?
nu ca să fie sănătoși. nu
ca să poată consuma iar alcool. asta eu precis v-o zic

2 comentarii:

  1. da, este chestia asta în mentalitatea moldoveanului.
    dar NU, nu ridica în slăvi medicii că ştiu exemplare cu stagiu în muncă, cu categoria I, care calicesc pacienţii de mici copii

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu