m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 26 iulie 2012

how to avoid friendzone?

tot mai mulţi tineri ultima vreme se jeluie pe friendzonare
problemă imaginară, mai mult, adusă de filemele şi cultura americană în acest spaţiu mioritc

esenţa este simplă: fata care o vrei te vede ca prieten
apoi. toate fetele pe care le vrei te vor numai ca prieten
apoi tot universul te vede ca prieten şi în final devii gay

cum să eviţi?
mai departe să citească doar cei care consideră că să ciocnesc această problemă, restul opriţ-vă la piesa spre care duce linkul

I. evită să fii iepuraş de pluş. bărbaţii îs bărbaţi. nu mujlani. dar cu dânşii nu dormi, adica dormi da peurmă
II. fă complimente. măcar 1 din 10 trebuie să fie cu un uşor caracter sexual. nu vulgar. gen:

III. nu folosi tu singur niciodată titlul de "prieteni" nu-l accepta
IV. nu fi indecis: decide sau prieteni sau mai mult, cât mai mult intinzi cu atât mai multe şanse să treci fie în prieteni fie în "caziol". ce e drept fiecare îşi are timpul său de valabilitate

14 comentarii:

  1.  +1. Ai dreptate si as mai adauga citeva puncte :) Cred ca ar trebui de scris un Guide pe tema asta :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anon#1 eu primele 4 de bază

    RăspundețiȘtergere
  3. eu de când zic prietenie între fete ș băieți fără ceva pân la urmă sexual, nu există.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar exista. Stii cum se zice, fata prieteneste cu acei baieti, care nu o atrag in plan sexual.

    RăspundețiȘtergere
  5. Doina Babcinschi cu tine nu-s de acord
    poate fi prietenie între 2 oameni care se atrag

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu pot dezbate la nesfirsit tema asta :))
    Da, sunt si asa cazuri, nu neg. Doar ca am remarcat ca sunt si altfel de situatii, poate chiar ele se intilnesc mai des. Cei care nu ne intereseaza sexual ajung imediat in friendzone, mai apoi ceilalti.

    RăspundețiȘtergere
  7. Doina Babcinschi formularea asta îmi place mai tare

    RăspundețiȘtergere
  8. aceste concluzii se trag deja când unul dintre persoanele date moare, până atunci săx oricând poate fi :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Taci, Doina, taci, ca amus iar zici o prostie si superi lumea)

    RăspundețiȘtergere
  10. #ei, eu am auzit toate argumentele posibile despre cum există o prietenie între o fată și un băiat. dar doar teorii care sunt bazate pe perioade scurte de timp, plus multe sunt bazate pe random cunoștințe pe care le vezi o dată în juma de an.

    1 fată + 1 băiat care cică îs prieteni și se tusuie foarte și foarte des, cum nu ai da ori se sărută, ori ajung în pat, ori se teasinguiesc sexual.

    RăspundețiȘtergere
  11. citind discuţia voastră, mi-am amintit de acest video :) 

    http://www.youtube.com/watch?v=T_lh5fR4DMA  cc fluturash27

    RăspundețiȘtergere
  12. Ăăăă... Dap este friendzone și de partea cealaltă, când el nu vede nimic mai mult decât prietenie... Ori dacă e băiat va fi considerat tormoz și narcisist?! )))

    RăspundețiȘtergere
  13. @Guest ba da
    este de ambele părți

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu