m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 18 mai 2011

Șocant: CNTM discriminează în noul lor clip!

am văzut acest clip de toată rușinea!!

1. discriminează femeile: nici o reprezentantă a sexului frumos nu apare în cadru
2. distruge imaginea tinerilor!!! care tineri vorbesc în așa o limbă schimonosită și aiurită ca acești actori?
3. discriminează toți tinerii, nu știu de ce dar așa e

zicând acestea eu mă voi retrage din Biroul Executiv CNTM la finalul acestei săptămâni
RUȘINE

apropo ei și pagină pe facebook au pentru această rușine

vă invit să vizionați video:

11 comentarii:

  1.  Draga Nicolae, in mod solidar te voi sustine! Pana la finalul acestei saptamani, in mod de protest, plec din CNTM!

    RăspundețiȘtergere
  2.  De Valera mi-a placut mai mult :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Însuşi clip-ul cam slăbuţ, din punct de vedere al unui student de la Facultatea de Arte Frumoase, Teatru Dramatic.
    Actorii sunt buni, fără vorbă. La ideie cred că se putea de Mai lucrat.

    Şi oare chiar ne părăsesc aceste personalităţi marcante?
    p.s. Vă rog să mă anunţaţi dinainte, dacă va fi în cadrul Adunării Generale - să vin şi eu, special, numai pentru acest eveniment :):):) 

    RăspundețiȘtergere
  4. vorbe
    zi deodată cu ce e rea ideea 

    RăspundețiȘtergere
  5. Valera ne-a părăsit 

    RăspundețiȘtergere
  6.  dupa mine e o imitarea foarte proasta a clipului cu Valera si Sioma. mai mult decit atit, nu pare deloc convingator, iar cei care au cheltuit banii pentru asa ceva ar trebuie sa le fie rusine. daca sunt in criza de idei, atunci sa se adreseze societatii civile, sunt oameni care ar genera idei mult mai bune ...

    RăspundețiȘtergere
  7.  ca de exemplu?

    RăspundețiȘtergere
  8. tineri care lucreaza pt companii de PR si publicitate, ONG-uri, tineri cu initiativa, simpli votanti, studenti. concursul de sloganuri a demonstrat ca oameni de la fizica si matematica, sunt uneori mai inspirati si genereaza lucruri mult mai bune. dupa mine, sunt tineri scenaristi si regizori, care la fel ar putea fi incadrati... si daca e sa comparam cu campanie de informare de la alegerile din 28, aceasta e net inferioara...

    RăspundețiȘtergere
  9.  Cu limbaj si cu absenta indemnului.
    Daca spre final el isi baga piciorul, oricum, in alegeri - acesta si se retine in prim - plan, ca mesaj.
    Restul (ceea ce urmeaza, scris) - sunt "vorbe",
    daca imi permiti sa parafrazez ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. ok, să vedem ce va urma
    hai? :D 

    RăspundețiȘtergere
  11.  Hai, Moldova, la votare :)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu