m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 8 mai 2011

mituri și amintiri

eu iaca mi-a venit o idee:


Nicolae Apostu
Cum poti sa tii minte ceva ce nu a avut loc? Spre exemplu visele? Ele au loc cand dormim

și pe bune: cum poți să ții minte ceva ce e doar la tine în cap?
adica practic vorbind e aceiași precum eu mi-aș imagina o viață pe care o trăiesc, copii pe care îi am și salariul pe care îl primesc, prietenii alături de care plec la mare și banca pe care am prădat-o ca să am tot asta

să îmi imaginez și apoi să țin minte, să trăiesc cu aceste amintiri și să fiu fericit.

sau totuș visele sunt ceva mai mult decât imaginația?

6 comentarii:

  1. visele nici nu le reţinem... în 10 max 20 min după trezire dacă nu încerci să înscrii sau să povesteşti visul - el se uită...

    RăspundețiȘtergere
  2. cine spune ca nu viseaza, ori minte ori a uitat pur si simplu .......

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar poate visele sunt si ele o lume? O alta lume...Imaginara si ea ca si cea pe care o traim atunci cand nu visam. Si, se prea poate ca acea lume nu e doar la tine in cap, ci si la cei care iti sunt alaturi in acele vise. Si atunci, de ce sa nu le tii minte? Eu cred, le tii, doar ca in subconstient, ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  4. nicolaeapostu8 mai 2011 la 22:19

    @1b03fe5154f65fde1301ad99d87b65b9:disqus ar fi o idee

    RăspundețiȘtergere
  5. nicolaeapostu8 mai 2011 la 22:23

    ian așa o fignea: @AndreiTarnovsk:twitter

    RăspundețiȘtergere
  6. visul asta aşa-i o chestie..cu multe feţe,..o lume şi imaginară,dar şi reală..

    eu cînd mă scol dimineaţa nu ţin minte nimic din vis..dar dacă,pe parcursul zilei sau peste 2-3, aud un cuvînt,văd ceva ce mi s-o părut că am mai văzut/auzit..iaka şi deja ştiu fiecare mărunţiş din visul meu...totul se păstrează în subconştient

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu