m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 13 mai 2011

episodul 2: încerci să faci ceva


continuare... începutul e pe aici
***

dimineața dai un SMS șefului că nu poți să vii azi...ăăă...mmm...te doar stomacul, în continuare nu poți scoate nici un sunet, ți-i frică și te gândești să mergi pe la medici, nici nu ții minte când ai fost ultima dată

îi explici celui mai bun prieten ce ți s-a întâmplat, la început prin sms, apoi când vă întâlniți, el face haz de tine, dar te crede
apropo, ești sigur că ai cel mai bun prieten? dacă nu: vei fi singur, toată ziua prin oraș, mut

mergi la vreo 7 doctori, nimeni nu vede nimic, prietenul(dacă îl ai)cu răbdare explică situația, îi uimitor uneori cum 2 oameni se pot înțelege fără să vorbească, explică la fel cum ai face-o tu

ajungi și la psihiatru spre seară, el zice că ar putea să fie vre-o problemă psihică, îți pune 101 întrebări, la toate răspunzi negativ
psihiatrul dă din umeri

ești zdrobit, cum așa? toată viața mut? și câte nu am zis până acum
ce prost am fost
***

va urma

poza de aici

Un comentariu:

text © Nicolae Apostu