m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 3 mai 2011

gratis-nu e glumă!


cui îi pasă de ecologie și încă mai vrea așa tricou?
fără bani
fără mare efort
ce trebuie să faci?

1. încarca o poza cu tine in care folosești o pungă de pânza, rucsac sau orice alt mijloc de transportare ecologica a produselor, cu o descriere de ce faci asta
2. fii un exemplu pentru prietenii tai și nu uita să tăguiești eventul în această descriere
și
3. primește un tricou super buper(vezi imaginea eventului) dacă aduni cele mai multe like-uri sau dacă ești pe placul juriului!

unde?

aici sau aici

dacă pe cineva îl interesează de ce facem asta:
am avut posibilitate și idee, am rugat oamenii să ne ajute, ei ne ajută, noi facem ceva ce ne place și în ce credem

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu