m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 23 mai 2011

definiții

te-ai gândit vreodată la top 3 definiții a momentului pentru tine
și de ce așa?
eu iaca încerc:
1.
AROGÁNȚĂ s. f. Purtare obraznică și sfidătoare; atitudine de mândrie disprețuitoare. – Din fr. arrogance, lat. arrogantia. 
Sursa: DEX '98 | Adăugată de romac | Greșeală de tipar | Permalink
folisită ca metodă de protecție și autoconservare în momente mai dificile



2.
FLIRT, flirturi, s. n. Conversație ușoară, cu aluzii de dragoste, între un bărbat și o femeie. ♦ Legătură de dragoste lipsită de profunzime, nestatornică; aventură sentimentală. ♦ Persoană cu care cineva întreține o astfel de legătură. – Din fr. flirt. 
Sursa: DEX '98 | Adăugată de LauraGellner | Greșeală de tipar | Permalink
folosită ca metodă de cunoaștere specifică
numai că cine a zis că flirtul poate fi doar între bărbat și femeie?



3.
SOCIÁL, -Ă, sociali, -e, adj. 1. Creat de societate, propriu societății; care este legat de viața oamenilor în societate, de raporturile lor în societate sau față de societate; care privește societatea omenească. 
Sursa: DEX '98 | Adăugată de RACAI | Greșeală de tipar | Permalink
mai mult ca necesitate


și spre final o pesne care mă chinuie
poate mai molipsesc vreo 2

4 comentarii:

text © Nicolae Apostu