m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 17 mai 2011

din nou despre condiţia fericirii

toţi vrem să fim
fericiţi, asta e un fel de obiectiv a fiecăruia din noi

pentru cineva asta înseamnă bani
pentru cineva familie
тусоффче
adrenalină
călătorii

cineva încă nu ştie care este condiţia care i-ar aduce fericire

printre altele, recent mi-am reconfirmat că fericirea este o stare, în care te induci singurel
nu contează ce eşti: mamă tânără sau tânăr neliniştit, trebuie să înveţi să vezi partea plină a paharului vieţii pe care îl trăieşti

a câta oară: fericirea nu e obiectiv e proces continuu care a început ieri
şi răspunsul la eşti fericit?
nu poate fi depinde
este: fie da | fie nu
toată viaţa

5 comentarii:

  1.  si daca paharul e jumatate plin cu rahat si jumatate gol?))

    RăspundețiȘtergere
  2. @abb249055208c7af4d35568e422dfd63:disqus  spală-l 

    RăspundețiȘtergere
  3. demult spuneam și eu asta - ”toată viața”

    RăspundețiȘtergere
  4. bine spus...sau da sau nu...toata viata...asta asa si este..tu alegi raspunsul...si tu esti cel ce singur decizi cum , unde , cind si cu ine sa fi fericit...cel mai fericit:)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu