m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 28 mai 2011

cea mai strașnică invenție a secolului XX


prezervativul

în mod clar și decis
câți copii nu s-au născut din cauza lui?
în Europa populația îmbătrânește, știți de ce? pentru că o fac cu prezervativul!


câți nu au murit? ne plângem de suprapopulație în Africa, dar dacă nu era el SIDA și alte boli sexual transmisibile mult mai repede luat teren

și apoi homosexualii-la sigur că scăpam de ei fără prezervative, da așa se înmulțesc
eu am înțeles! homosexualii se înmulțesc prin prezervative!

și unde mai pui că ele la sigur nu îs biologic degradabile!
da asta îi așă de la modă!


final disclaimer: pentru toți care nu s-au prins aista îi pamflet, vinovat de tot poate fi orice gandon, important nu eu


sursa imagine

5 comentarii:

  1. Are you nuts or is this irony?

    RăspundețiȘtergere
  2. @89bb299df78fddbe5395f5a9aeb5f8ba citește disclaimerul, el e cu gri

    RăspundețiȘtergere
  3. vaşeta, prezervativul e de prin mileniul 2 înaintea erei noastre, pahodu xD

    RăspundețiȘtergere
  4. Shi-i asta wai!? ... Pamflet... Uiti, tu fa cum vrei, da eu am a fac numai cu, pana cand nu o gasesc pe cosanzeana! sh oameni buni, FOLOSITI PREZERVATIVUL! GEBRUIK CONDOM! TƏTBİQ CONDOM! USE Kondom! UTILISATION DU PRESERVATIF! USUS CONDOM! USE A CONDOM! Gata!

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu