m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 24 mai 2011

concursurile au luat sfârşit-câştigătorii au câştigat

noi: Ana, Doina, Mihai şi Nicu recent ne-am apucat să facem nişte concursuri pe facebook
fără de profit personal
pur şi simplu pentru că am vrut să aducem o perspectivă diferită pe reţea

puneam la bătaie tricouri
11 pentru faptul că ai pungă de pânză şi nu poluiezi mediul cu cele de plastic
10 pentru faptul că citeşti

concursurile s-a încheiat, câştigătorii au fost aleşi:



Dragi participanti mega super cool si stilati cu pungi de pinza... MOMENTUL in care voi sunteti declarati ca fiind cetateni responsabili si carora le pasa de mediul inconjurator... A VENIT.
Concursul s-a incheiat ieri, duminica, orele 00:00 si cei cu nr. cel mai mare de like-uri s-au inzestrat cu cite un tricou sooper booper.
Iata cistigatorii:

1 Pavel Ababii
2 Ileancik Oduvancik
3 Nastia Pociumban
4 Valeriu Covalenco
5 Natali Ursu
6 Inga Tambur
7 Irinelu Iacoban
8 Geta Bagheta
9 Andrei Teacă
10 Mihaela Şoimaru
11 Marina Șpanciuc

FELICITARI!
May 9 at 6:33pm ·  · 

şi




cum arată tricourile poţi vedea aici şi aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu