m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 6 mai 2011

se complică

oamenii se complică des
interpretează, mimează, schimbă, văd altfel decât este

știți bancul cu fata care a fost numită peștișor în troleu și a ajus să creadă că au înjurat-o făcând-o cățea?

sau profesorii noștri de literatură română care întrebau: ce a avut în vedere poetul când a scris despre floare alabstră? eu nu știu de ce credeam că asta și a avut în vedere, da profesoare îmi zicea că e simbol a morții.
poate pentru că poetul e mort?

alt exemplu cu oamenii de la offlineul de ieri care se precipitau de ce nu au fost chemați; s-a dovedit a fi destul de simplu: ciuvacu care se ocupa de adunarea noastră a încercat să îi cheme pe toți cei mai activi, vreo 2 i-a scăpat și a recunoscut, dar e mai bine așa decât când la mâncare pidijeaba se strâng toooți, bloggeri sau nebloggeri, nu discriminez, dar dacă e off cu un grup anumit atunci să fie acest grup

și mai sunt și din aieștea care se complică în tot: de la transport public până la relații amoroase, îți vine să te împuști în picior când interacționezi cu așa oameni

pace. și fiți mai simpli

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu