m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 27 mai 2011

desenele din viitor

am mai zis nu odată că nu cred în soartă
fatalismul îţi dă o zonă de confort falsă, imaginară, şi te scuteşte de responsabilitate

recent mi-am adus aminte de speechul lu nenea:


el aici zice o chestie ca lumea: nu poţi să prezici ce vei face şi ce impact asupra viitorului tău le au acţiunile tale de azi, dar ele mereu au un impact
şi nu poţi conecta punctişoarele în viitor, doar în trecut, ţineţi minte ca desenele celea din copilărie, unde erau punctişorare şi fiecare avea o cifră, iar ca să desenezi figura trebuia să le uneşti în ordinea corectă



sursa imagine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu