m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 22 mai 2011

cobor

merg pe scări
cobor într-un subsol

tot mai jos
aerul devine din ce în ce mai umed și oxigen tot mai puțin,
focul lumânării din mână tremură
înțeleg că mai cobor puțin și se va stinge

mi-i frică, și aștept să se audă o voce
să mă strige, să îmi zică să mă întorc
acolo unde e soare, unde nu e nevoie de lumânare ca să vezi

dar nu se aude vocea, posibil îs prea jos deja ca să mai aud ceva

pereții parcă se îngustează
și aici, lumânarea se stinge

mă opresc...și în câteva clipe continui calea
tot în jos, poate totuș era un vis?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu