m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 1 decembrie 2012

zburați?


Momentul în care ei vor permite să avem internet în avioane, la decolare și aterizare vom avea cele mai fierbinți declarații de dragoste. Când vezi fețile oamenilor care, uneori îți pare că sunt duși la ghiliotină și nu în cer(deși ghiliotina pe unii i-ar duce în iad cu siguranță), atunci îți dai seama cât de mult ei prețuiesc viețile lor mici, foarte des neînsemnate și egoiste, dar e asta tot ce avem.

Când vor permite accesul la internet în avion vom avea cele mai fierbinți declarații de dragoste. Poate doar înainte de sfârșitul lumii vor fi mai multe. Dar nu mai e mult până atunci


zburați cu Air Moldova, beți Fautor
și deja di Tallinn am să vă povestesc despre Piter. aici e întuneric, da, de dimineață

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu